Thursday, September 29, 2011

TIP: Makanan untuk langsingkan TUBUH!!!

Assalamualaikum semua kawan-kawan dan pembacaku sekalian..hari ni rasa nak buat entri pasal tip kesihatan la pula,hehe..bukan apa la kan, di samping menjamu kesihatan rohani dengan ilmu agama, jasad kita juga kenala sihat ye..kalau tak susahla nak beribadat pada Allah s.w.t..oleh itu jom kita lihat apa makanan yang sesuai yang boleh buat badan kita langsing..laki ke perempuan ke semua boleh amalkan makanan ni,hehe..

Pertama: PISANG


Kedua: KEKACANG


Ketiga: KENTANG


Keempat: BERAS MERAH


Kelima: BARLI


Untuk makluman tip ini adalah dari Majalah Mingguan Wanita (23-29/9/11) tetapi ianya telah saya ubah menjadi gaya penulisan saya..jadi semoga anda mendapat sedikit manfaat dari tip ini,huhu..mulai hari ni jom sama-sama makan benda-benda ni,hehe..sama-samala kita jadi sihat untuk beribadat di samping kuruskan diri!!!!(^^,)

5 comments:

Amyra Azhar said...

wah, nk try la nnty. hehe..mne tau brkesan..insyaallah ;D

CayZal said...

laa,buat apa susah2.. nak lansing badan guna je produk dr. rozmey.. berkesan maa.. muahahaha...

Annerfyoes said...

amyra: cbala,mna tau mnjdi kn,hehe
cayzal: eh, awk prnh cba ke??xsgka gmuk orgnya,muahaahhaa..

man said...

boleh diamalkan... w/pun bukan utk langsingkan tubuh.

Annerfyoes said...

man: ya btul tu..mmg bleh d amlkn oleh semua org utk shat..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...