Sunday, July 17, 2011

Diriku yang tersangat sibuk

Assalamualaikum semua..apa khabar wahai pembaca-pembaca entriku sekelian,hehe..(ada kot)..dah lama gak la tak buat entri baru kan, nak buat camne aku sibuuuukkkk sangat sejak g sekolah semula ni untuk internship..walau pon sebulan rasa macam setahun je..hahaha terlebih perbandingan sudah..padahal tahun depan pon aku sudah mula mengajar dan akan mengajar untuk tahun-tahun akan datang jika umur aku panjang insyaAllah..

Aku nak la cerita gak sikit kat sini..aku g sekolah sibuk duk uruskan sal projek..macam-macam projek da nak kena urus..pensyarah aku kata cam latihan la sebelum pergi mengajar betul-betul tahun depan..tapi aku rasa masa untuk urus projek selama sebulan mana cukup,huhu..aku duk sibuk urus projek, maklumat tuk tesis aku pe lagi..sangkutttt..waaa..hatiku pon mula risau..tapi takpe aku kan cool,chewah...

Senarai projek yang wat aku sibuk setakat ini, jeng3 :
1- Kem Motivasi UPSR
2- Pertandingan bola jaring dan bola sepak
3- Tarian senamrobik (aktiviti unit beruniform)
4- Hari Kelab dan Persatuan
5- Lawatan Sambil Belajar ke Tasik Kenyir (Tahun 6)

Jadi, inilah projek-projek yang telah buat aku dan rakan-rakan sibuk sampai tak cukup masa untuk buat benda lain,huhu..kalau ikutkan pensyarah aku suruh buat 3 je projek tapi sekolah aku saje nak jadikan kami guru pelatih 'terbaik' dengan menyuruh membuat 5 projek..takpe janji berjalan lancar..weee..ok la dah penat melalut..aku berhenti dulu di sini..papai..=)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...