Tuesday, May 10, 2011

Perlu ke mengutuk orang lain sedang kita pon tak sempurna

Entri ni bertkaitan dengan apa yang di tulis oleh cik epal dalam blognye..ada ke patut orang tu cakap kat cik epal   'Jumpa di NERAKA'..ni semua berkaitan dengan pemakaian tudung..memangla kadang-kadang tu kita pakai tudung tak kena gaya tapi bukan hak kita nak tegur dengan cara gitu..aku pon dah pernah tulis pasal pemakaian tudung ni..kalau tak suka tengok orang tu tutup aurat gitu..tegurla elok-elok kan..kalau tak mampu tegur, doa je dalam hati..bukannya dengan cara kasar nak tegur orang..suka hati mak bapak dia je nak wat kenyataan gitu..bukan kata cik epal je tak suka..aku pon sakit hati kalau kena gitu,wuwuwu..sabar jela ye cik epal..aku sentiasa menyokongmu..

2 comments:

♥..cik_mas..♥ said...

anne...dulu kan cik mas memang minat gile2 cik epal ni... 2 dulu la.. skg tak, skg lebih kepada irine nadia n fatin liyana... :)

Annerfyoes said...

hehe..anne pon suka fatin liyana..mula2 bca blog pob blog fatin liyana..pastu brula jmpa blog cik epal suma,huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...