Sunday, May 22, 2011

Line sangkut..

Apa kes sal line sangkut ek?? Gini..tadi petang aku nak g la bayar saman kat Trafik Cop Jertih..sekali g, bila dah sampai kat sana aku tengok dia tulis line tenet 'k.o'..saman tak leh check..dah tak leh check tu, maknanya tak boleh bayar lagi la saman aku,wuwuwu...T-T..apa da line tenet ni, sangkut plak..dahla nak g Jertih jauh gak..cadang esok nak g semula, mudah-mudahan esok line ok la..

Camne aku boleh kena saman ek?? Ni suma masa balik dari pasar kuala besut masa pagi jumaatla..selama ni (selama 4 1/2 tahun duk kat ipg) jalan yang aku guna tu leh je 2 hala..tapi kena hari jumaat yang 'bertuah' tu jadi sehala je..masa bila berubah pon tak tau, dahla tak de apa-apa 'papan tanda' kata jalan sehala pon..juz ada lukis anak panah atas jalan raya je..manala nak perasan kot..aku tak nampak apatah lagi orang len kan..

Kesimpulannya, hari tu bukan aku jek kena saman..banyak lagi orang len kena gak..selamat duit bayar saman..T-T

2 comments:

RedVixen said...

tula. kalo x duit tu bleh buat belanja aku makan satey.... hehehe

Annerfyoes said...

hahaha..xabes2 ngn satay dia..;p..thun dpn aku blanja k..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...