Tuesday, August 2, 2011

Pesanan Ramadhan

Salam Ramadhan semua pembaca entriku..terlebih dahulu saya ingin menyatakan disini bahawa entri kali ini hanya sekadar satu perkongsian bermakna buat kita sesama umat Islam dan makhluk yang dicipta Allah..tambahan pula perkongsian ini berkaitan dengan bulan kita yang mulia bulan umat Nabi Muhammad iaitu Bulan Ramadhan..maklumat ini berguna bagi saya dan juga untuk saya kongsikan dengan anda semua..(^^,).. Jangan salah sangka dan cepat membuat penilaian yang buruk terhadap saya..



Untuk makluman anda..kebetulan je saya terjumpa poster ni semasa tengah mencari gambar foto mutiara kata untuk di sini di dalam blog saya..rasanya tak menjadi satu kesalahan kan..benda baik lebih baik di kongsikan??hehe..

SELAMAT MENGHAYATI DEMI ALLAH!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...