Saturday, December 28, 2013

WELCOME 2014!!!

Assalamualaikum semua..

Sedar tak sedar 2013 dah pon nak meninggalkan kita..apa je yang aku buat untuk tahun ni??? Hmmm nak review semua malas pula rasanye..macam-macam rasa, cabaran, dugaan & pengalaman yang aku dapat sepanjang tahun 2013..yang buruk tinggalkan je kot guna yang baik je,hehehe..

Aku suka angka ganjil jadi aku cintai tahun ni sebab 2013 adanya no 3..tapi no 3 ni macam tak suka aku je sebab ada perkara yang cam xserasi untuk aku tahun ni,huhuhu(tak leh citer yer,ahakk)..xpe lupakn hal no 3 kita raikan no 4 lak ye..

Welcome 2014!!! All the best for me next year..insyaAllah jika umur panjang aku akan belajar mendidik diri ini supaya lebih dekat kepada penciptaku~ Amin. (doakan aku dapat memenuhi impian ini ye kawan-kawan)



Sekian dahulu dari aku seorang blogger yang amat jarang sekali berbicara di sini kerana MALAS (banyak kerja,masa suntuk,wuwuwu)..v(^^,)v

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...