Sunday, June 26, 2011

Program merakyatkan seni

Kali ni saya rasa nak berceloteh sikit ye..memandangkan beberapa hari ni asyik entri ilmu je kan, hehehe..penat gak saya..jadi nak berehat sekejap dari entri ilmu ni jadi pe lagi..ayuhhhhhhh merapu kihkihkih..sebenarnya acara hari sabtu ni IPG saya ada menganjurkan program merakyatkan seni..saya tak join paper pon hanya penonton,huhu..tu pon nasib bek saya rela jadi penonton tau..eh terceloteh banyak pulak..emm tak pe kan? entri saya la katakan..ok la tanpa buang masa saya nak gak cerita aktiviti apa yang ada dalam program ni. Antaranya:

1. Dikir Barat
2. Bintang Kecil
3. Koir
4. Gerai jualan
5. Macam2 lagi la,hehehe..

Untuk tatapan anda semua saya hanya sempat merakamkan sekeping je gambar,hehehe..jadi la kan =p

Kumpulan dikir barat sedang bertanding

2 comments:

cikpinky said...

eh,.koir pun ade? hehe

Annerfyoes said...

ada..walaupun skdar persembhan pnutup,hehe..;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...